2011 m. kovo 17 d., ketvirtadienis

Aplenkęs laiką

Moto Guzzi 500 V8- variklis 500cc, motociklo masė 148kg, lyg ir nieko įspūdingo.
Bet, šis motociklas buvo pradėtas kurti 1954 metais ir kovojo trasose 1955-1957 metais.


Variklis V formos,du paskirstymo velenai, aštuoni cilindrai, kiekvienam cilindrui atskiras karbiuratorius ir duslintuvas. 1955 metų modelio variklis 68AG, 12000 sūkių per minutę, šešios pavaros.
Vėliau siekiant išspausti iš šio variklio daugiau arklių buvo didinamas įsiurbimo ir išmetimo angų skersmuo. Paskutinis (1957 m) variklis išspaudė 72AG. Pavarų dėžė tai pat buvo tobulinama iš šešių pavarų palaipsniui liko tik keturios.
1958 metų sezonui buvo ruoštas motociklas su 78AG varikliu, bet Moto Guzzi vadovybė nusprendė lenktynėse nebedalyvauti.
Pabaigai filmukas, gal kam bus įdomu kaip tas Moto Guzzi V8 dūzgė

Puikus motociklas, tik gaila, kad taip greit baigė lenktynininko karjerą

1 komentaras:

  1. Tas variklis tai toks pat italu miniatiūros šedevras kaip ir to meto lenktyninių "Ferarri" dviejų su puse litrų "dvyliktukai". Jay Leno turi tokį savo kolekcijoje, tai pasakojo, kad išardžius tą variklį atrodo, kad išardei laikrodį - dalys tokios miniatiūrinės.

    AtsakytiPanaikinti